Monday 31 December 2012

Aku, Yuyu Zulaika, Fatin Liyana dan Blogger Lain


Assalamualaikum. Waduhh gambar Sis Yuyu yang comel, kiut, sopan, lemah lebut, manis, sweet, gorgeoes aje yang aku sempat vectorkan (tarik nafs 24saat) Gambar Sis Fatin Liyana yang comel, cantik, cuns melecun, awek meleTOP, comel, kiut, soo wow aku tak sempat buat (huhu).  Dua-dua blogger retis you know? 

Apa kejadahnye aku buat entry pasal aku, Yuyu Zulaikha, Fatin Liyana dan blogger lain ni? HEHE dah terang lagi bersuluh, tak terang lagi pakai spotlight jiran aku ni. Of course lah aku jumpa deme² yang molek bebenor bagai nak tercabut isi perut kaum ADAM tengok  Haa, tak percaya ke tu? Betullah, budak kecik macam titew ni mana pandai menipu (mak kite marah tau kalau menipu, nanti tak dapat makan chicken chop)

Heyy, still tak percaya lagi ke? Demi Allah tau aku jumpa diorang. Dekat dalam sebuah mall yang femes. Tapi kadang² hidup tidak seperti cinderella la la yang happy ending :') Kite jumpa kakak² blogger retis hanya dalam _____ (clue : 5 hurup T_T)

Aku benci tengok muka budak botak atas ni -.-

Macam ni lah aku cerita macam mana aku boleh mimpi diorang. Malam tadi, eh tidak. Pagi tadi aku stalk blog Kak Yuyu sampai pukul tiga pagi (haa lama kan, lama kan?) Sampai lah aku kena babab dengan abah baru aku mengalah pergi masuk tidur T_T. Sob sob :'(

Sementelah aku memejamkan mata, tiba² aku berada di sebuang shopping mall. Konon² lah umur aku dah duopuloh tahun. Kome bayangkan aje muka aku cam ni. Lebih kurang pun, tak jauh beza.
Lepas tu aku terserempak dengan blogger-blogger ayu ni. Jangan jeless yee. Aku pun buat muka kiut, dekat-ekat dengan diorang. Aku tegur diorang sopan-sopan, dengan suara ala-ala Heliza , bajet peramah sangat lah aku ni. Sebenarnya aku ni pemalu ._. lah sangat. Diorang pun balas teguran aku pastu kami jadi rapat.

Sembang punya sembang, borak punya borak sampai naik kering air liur. Aku ambik kesempatan untuk tangkap gambar sama-sama ;P hihi. Tau tak, Kak Yuyu cakap kat aku, "bukak lah spek mata tu, nanti lagi lawoo" So berposing sakan lah kitorang kat mall tu. Tepat 99 kali snap-snap, tiba-tiba _____________ *

= THE END =

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

2 comments: