Saturday 29 December 2012

Doodle Ni Pakai Braces Ke?

Assalamualaikum.
Tadi Cik Arkitek Hati mintak aku buat doodle pakai braces.
Kadang² kalau aku dengar perkataan braces ni aku jadi blur.
Huh! Braces tu apa ek?

Lepas tu baru aku jadi manusia normal balik.
Ouh, braces tu pendakap gigi, baru aku ingat macam Sis Fatin Liyana. HIHI


So, aku pun try lukis doodle pakai braces.
Dan ini lah hasilnya :P

HAHAHA ! Braces nya tersorok sebab aku tak reti lukis T____T
Maaf Kak Arkitek Hati, luaran aje yang nampak,
Objek utama yang nak ditonjolkan tersorok.

Lepas tu, aku nampak doodle ni macam muka penjahat pun ada -.-
Dah tak boleh aku nak setting kan jadi cute.
Adekah sebab keningnya? HEHE

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

10 comments:

Nur Nainis said...

hehe...comel apa..

Student Kecik said...

@Nurul Aini mana ada comel..hehe

Nursha said...

Anis!!!
terharunyaaaa..
nak peluk!! nak peluk!!
comey sangat!!!!!
boleh amik ker?..
hehehe..
kne byar ke?
sayang kamo banyak2

btw jom join Segmen: Apa Kata Mereka??

munirah :) said...

wahh omey :3
kita pun tak prnah lukis doodle pakai braces :)

Student Kecik said...

@aini shahroni HIHI ambiklah Kak :D Free of charge je ^^

Student Kecik said...

@munirah :) HEHE, samalah, ni first time :)

Nursha said...

thanks yunk ^___^

btw, jom join segmen pertama saya Segmen:Apa Kata Mereka??

Windflower said...

comel2 je :)

Student Kecik said...

@aini shahroni InsyaAllah kak ^^

Student Kecik said...

@Puteri Afiqah Mana ada comel lah :) HEHE