Tuesday 4 December 2012

Dua Lagi Vector Yang Huduh

Assalamualaikum! Hai semua, selamat petang. Tadi aku bosan, so aku pun menggatal nak buat vector. Tapi kali ni pakai Paint Tool Sai pula. Guna PTS lagi senang kut dari PS. Sebab ada curve kan, jadi senang lah nak lenggang lenggokkan. Ada dua aku buat. Seorang pemain bola dan seorang lagi artis Korea. Haa, cer teka aku vectorkan siapa.
Yang ni semalam punya try. Guna PS.
Itu aje. HEHEHEH, *sengih memanjang* bye

THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

3 comments:

Unknown said...

Cantik ^_^
Tapi, Wilma tak dapat teka coz Wilma bukan peminat tegar pemain bola dan K-Pop :-)

Aina Zairulnizam said...

tettt sukar untuk kuteka kuikuikui

Student Kecik said...

@Dunia Wilma Hehe, biase-2 je :D Anis pun tk minat kpop sangat.

@enna zackni HAHA! Susah kan. Tu lah aku guna PTS lain macam sikit