Friday 7 December 2012

Terasa Nak Ubah Tema

Assalamualaikum dan hello :) Nak doodle pink atas tuh? Amik je lah. Aku saja nak buat entry time Maharaja lawak Mega. Baru lah tak bosan. Hihi. Stop. Kita straight je lah. Seperti biasa *cewahh aku dah rasa bosan dengan design blog aku nih. Aku rasa nak tukar warna biru macam blog ni 
Apa pendapat anda? Apakah aku nak tukar design atau kekal dengan design pink nih? Huuu, gua dalam dilema dan sedang runsing :( Tolong gua weh! Please help me nanti gua kasi biskut Jackel/Julies. Keh keh keh. Weh, tolong gua weh! Tulisan kat entry gua ni kecil sangat ke weh? Huii, kasar pula gua rasa.

Itu aje lah aku nak cakap. Nak tengok YB berucap. Shiro lahh.. HIDUP YB!! HAHA
THANKS FOR READING. DROP YOUR COMMENT PLEASE?

6 comments:

D i n said...

kaler pink lawa tenang je :)

Student Kecik said...

@D i n Ha'a pink memang lawa tp sy ni suka tuker-2 tema :)

♥ layla naziera ♥ said...

sesekali tukar apa salahnya , terpulang pada tuan punyer belog :) but for me pink tu comel and awesomee . . belog saya pun semua pinky *betul taktipu :)

Student Kecik said...

@♥ layla naziera ♥ Heheh, betul-2 kak. Pink tu mmg comel :D

Unknown said...

Bagi Wilma design sekarang cantik bah...
Tapi, terpulang la pada Ninies ^_^
Nak tukar pun, takpa bah...
Maybe design tahun baru? ^_^

Student Kecik said...

@Dunia Wilma Hehe tenkiu kasi pendapat.
Hmm, betul jugak bah, maybe tahun baru punya design nanti anis tukar :)